
Blij hier te zijn.
Bij Insurance Operations draait alles om mensen. Je staat elke dag in contact met klanten, en je haalt er tonnen voldoening uit om hen op een heldere, geruststellende manier verder te helpen. Of je nu aan de slag gaat met levensverzekeringen of schadeverzekeringen, voor particulieren of voor ondernemingen: jij maakt écht het verschil.
Je bent verantwoordelijk voor het analyseren van schadestatistieken, het toelichten van procedures en het afstemmen met collega’s. Maar bovenal ben jij er om klanten op hun gemak te stellen en hen met zorg en expertise te adviseren. Telkens opnieuw, op maat van hun situatie, met een duidelijke focus op hun ervaring.
Dat alles doe je in een omgeving waar jij je goed voelt. Waar collega’s naar elkaar luisteren, kennis delen en samen lachen. Waar ruimte is om te groeien, en waar je trots kan zijn op wat je elke dag betekent.
Jij bent iemand die blij wordt van…
… Gedetailleerd werken en telkens opnieuw de juiste oplossing vinden.
… Klanten met empathie en een glimlach te woord staan.
… Deel uitmaken van een hecht team waarin je mag floreren én jezelf zijn.
Jij voelt je hier goed omdat je energie krijgt van…
… Rechtstreeks contact met klanten en het gevoel dat je hen écht helpt.
… Inspirerende gesprekken met collega’s en waardevolle kennisuitwisseling.
… Een vlotte administratie en het geruststellende gevoel van alles netjes opgevolgd te hebben.
Jij brengt mee:
... Een bachelor- of masterdiploma in verzekeringen of rechten (of gelijkwaardig door ervaring).
... Goesting om je schouders te zetten onder jouw rol, ongeacht je carrièrepad.
... De ambitie om jouw unieke stempel te drukken op je werk én op je team.
Goed voelen begint bij Ethias.
Elke keer als je een klant hebt geholpen, een procedure hebt verbeterd of gewoon een fijne babbel had met een collega… voel je het: hier zit ik goed.Blij hier te zijn is meer dan een gevoel, het is de dagelijkse realiteit van wie bij ons werkt.